13 Factors That Saved Apollo 13
13 Factors That Saved Apollo 13" vertelt het spannende verhaal van NASA's gedurfde reddingsmissie. Astronauten en grondteams racen tegen de klok om de bemanning veilig terug te brengen uit de diepe ruimte, geconfronteerd met zuurstoflekken en andere gevaren. Met exclusieve interviews en beelden onderzoekt de film de cruciale factoren die de overleving van de bemanning veiligstelden.