The Saturn V Story
President Kennedy zette in 1961 het ambitieuze doel om de maan te bereiken tegen het einde van het decennium. NASA, onder leiding van Werner Von Braun, ontwikkelde de Saturn V-raket, die 24 mannen naar de maan lanceerde. De film belicht NASA's uitdagingen met deskundige interviews en verbluffende beelden, ter ere van de monumentale prestatie van de mensheid in de ruimteverkenning.