Corsa De L'ora, La
L’Ora, een dagblad uit Palermo, in het twintigste jaar onder eindredacteur Nisticó: intellectuelen gaan de strijd aan met de maffia. Toen maar ook nu nog actueel, het geschreven woord tegen machtsmisbruik en aanvallen op de democratie.