The Lady Bird Diaries
Deze revolutionaire documentaire werd gemaakt door de bekroonde filmmaker Dawn Porter, Trilogy Films en Industrial Media. The Lady Bird Diaries vertelt het verhaal van een van de meest invloedrijke en minst begrepen first ladies uit de geschiedenis aan de hand van haar persoonlijke audiodagboeken.