How to Re-Establish a Vodka Empire
"Een documentaire die de reis van filmregisseur Dan Edelstyn, die in zijn verloren Joods-Oekraïense nalatenschap duikt, in kaart brengt en vervolgens probeert het eens zo glorieuze wodka-imperium van zijn overgrootvader nieuw leven in te blazen. "