Les sentinelles impériales : Marrakech, la fiancée de l'Atlas
Een grote stad voor een grote koning', zei historicus Ibn Khaldoun in de 14e eeuw. Marrakesh is een van de keizerlijke steden die werden gesticht door vorsten die hun macht wilden vestigen, van Catalonië tot Mauritanië.
Een grote stad voor een grote koning', zei historicus Ibn Khaldoun in de 14e eeuw. Marrakesh is een van de keizerlijke steden die werden gesticht door vorsten die hun macht wilden vestigen, van Catalonië tot Mauritanië. Eeuwenlang was Marokko een rijk dat zich tot ver buiten zijn huidige grenzen uitstrekte. Laat u onderdompelen in dit roemrijke verleden en maak kennis met de mensen die de juweeltjes van het Marokkaanse erfgoed blijven bewaren en uitstralen.