Pearl Islands: The Story of Bahrain's Natural Gems
De geschiedenis van parels, die teruggaat tot de oudheid, boeide beschavingen met hun aantrekkingskracht. Bahrein, beroemd om 's werelds mooiste parels, zag mannen de gevaren van de Arabische Golf trotseren op zoek naar deze schatten. Door vrij te duiken naar ongrijpbare parels brachten ze fortuin naar Bahrein en creëerden ze een erfenis van luxe.