Story of... Sugar
Ontdek de evolutie van suiker, van zeldzame grondstof tot alomtegenwoordig onderdeel van moderne diëten. Het onderzoekt de link tussen suiker, Europese expedities naar tropische eilanden en de trans-Atlantische slavenhandel. Presentatrice Kate Comer sluit zich aan bij anderen over de hele wereld om de opmerkelijke reis van deze verslavende stof bloot te leggen.