Novecento: Il Secolo Estremo
Fragmenten uit dagboeken van 30 beroemde figuren uit de 20e eeuw, van Franz Kafka tot Kurt Cobain, van Ernesto Che Guevara tot Eva Braun en van Nikolaj Romanov tot Virginia Woolf. Ze worden nagespeeld door acteurs in de vorm van een blog van gemiddeld drie minuten per verhaal, inclusief beeldfragmenten en oude opnames.
Fragmenten uit dagboeken van 30 beroemde figuren uit de 20e eeuw, van Franz Kafka tot Kurt Cobain, van Ernesto Che Guevara tot Eva Braun en van Nikolaj Romanov tot Virginia Woolf. Ze worden nagespeeld door acteurs in de vorm van een blog van gemiddeld drie minuten per verhaal, inclusief beeldfragmenten en oude opnames. Vijftien acteurs en actrices brengen de 30 dagboekschrijvers tot leven ongeacht hun leeftijd, geslacht of nationaliteit, maar met de overtuiging dat waar ze over schreven belangrijk was en bewaard moest worden. Deze nieuwe format is ook geschikt voor honderden andere auteurs van dagboeken, ongeacht herkomst of leeftijd.