Tugboat Mickey
Mickey is de kapitein van een sleepboot met Donald en Goofy als zijn bemanning. Terwijl hij de boot schoonmaakt, ontvangt Kapitein Captain Mickey een noodoproep van een zinkend schip. Mickey geeft het bevel om gehoor te geven aan het S.O.S.-signaal, maar terwijl ze onderweg zijn ontploft de boot. Dan ontdekken ze dat de noodoproep uit een radioprogramma kwam.