De hockeykampioen
Donald, de zelfverklaarde "IJshockeykampioen van het Eendenmoeras" daagt zijn neefjes uit voor een ijshockeywedstrijd. Maar omdat Donald de hele tijd wil laten zien hoe goed hij is, gaat hij uiteindelijk onderuit.