Two Men at War
Terwijl de oorlog tussen Rusland en Oekraïne in alle hevigheid voortwoedt, onthult deze documentaire van George Stephanopoulos de opkomst van de twee mannen die het middelpunt vormen van het conflict: de Russische president Vladimir Poetin en de Oekraïense president Volodymyr Zelensky.