Vroeg naar bed
Een slaperige Donald maakt zich klaar om naar bed te gaan, maar dat gaat bepaald niet van een leien dakje. Wanneer hij eindelijk klaar is om te gaan slapen, wordt hij wakker gehouden door een irritant luid tikkende wekker. Kan Donald uiteindelijk de slaap waar hij van droomt vatten?