Bearly Asleep
Donald Duck is een parkopzichter en hij helpt de beren om ze in hun winterslaap te krijgen. Humphrey wordt eruit gegooid omdat hij snurkt. Humphrey doet een babymutsje op een probeert de andere beren ervan te overtuigen dat hij een zielige wees is.