Waking the Titanic
In 1912 vertrokken veertien Ierse immigranten uit Addergoole, County Mayo, op de noodlottige maidentrip van de Titanic, op zoek naar werk in Amerika. Deze documentaire vertelt hun verhaal, met interviews en re-enactments van de tragische nacht waarop het schip tegen een ijsberg botste, met meer dan 1000 doden tot gevolg.