Wild Venice
Achter het decor van paleizen, kerken en grachten bestaat een tot nu toe onontdekt universum, bewoond door een buitengewone menagerie van wezens. Ze zijn alomtegenwoordig maar nauwelijks opgemerkt. Ze leven midden in de stad, zijn ondergedompeld in haar diepten, en kijken er van bovenaf naar beneden naar de buitengewone fauna van deze grote stad.