DISNEY ZOMBIES: MONSTER MYSTERY
Addison organiseert het herfstbal met Halloween en doet er alles aan om het extra griezelig leuk te maken. Nadat het Shrimpy-kostuum opgepept is met stenen uit het wolvenhol brengt een mysterieuze kracht het kostuum tot leven alsof dat het monster van Frankenstein is – Monster-Shrimpy gaat iedereen terroriseren en vernielt alles op zijn pad! Zed en Willa moeten samenwerken met Addison om het herfstbal te redden… en Seabrook zelf!