L'Amérique inexplorée
Er is een onverkend Amerika dat je niet ziet in toeristenfolders voor bekende attracties. Het is het Amerika van open ruimtes, weelderige bossen, droge woestijnen, grillige bergen en eindeloze vlaktes.
Amerika staat zelden niet op de voorpagina, maar er is een ander Amerika dat niet in het nieuws komt. Dit onverkende Amerika zie je niet in toeristenfolders voor bekende attracties. Het is het Amerika van open ruimtes, weelderige bossen, droge woestijnen, grillige bergen en eindeloze vlaktes. Een Amerika dat ongerept is gebleven, bewoond door zij die avontuur, rust en overwinning zoeken. Mensen die hebben besloten om in een imposant landschap te wonen dat niet wordt gedomineerd door de mens. Vier bestemmingen, vier staten, vier reizen om het originele Amerika te verkennen: Wyoming, Mississippi, New Mexico en Oregon.