Boogaloo and Graham
Jamesy og Malachy blir overbegeistret når den bløthjertede faren deres gir dem to kyllinger å ta vare på. Men guttenes liv vil snart endres i denne kortfilmen iscenesatt på høyden av Problemene i Nord-Irland.