Malcolm in the Middle
Ni år gamle Malcolm liker å stå på skateboard og henge med bestekompisen Stevie, men får livet snudd på hodet da han blir flyttet til "geniklassen" sammen med en gjeng nerdete utskudd.
Ni år gamle Malcolm liker å stå på skateboard og henge med bestekompisen Stevie, men får livet snudd på hodet da han blir flyttet til "geniklassen" sammen med en gjeng nerdete utskudd. Etter at eldstebroren ble sendt i militæret, må Malcolm takle hverdagen med brødrene Reese og Dewey. Foreldrene Lois og Hal strever med å holde styr på gjengen.