Lady og Landstrykeren
I dette hjertevarmende romantiske eventyret, en tidløs nytolkning av tegnefilmklassikeren fra 1955, begir en overambisiøs og bortskjemt Cocker spaniel ved navn Lady og den tøffe, men elskverdige og rappkjeftede løshunden Landstrykeren ut på et uventet eventyr. Til tross for deres forskjeller knytter de tette bånd og oppdager verdien av et godt hjem.