101 Dalmatinere
Dalmatinerne Pongo og Perdita er overlykkelige over å få 15 valper. Men når Cruella De Vil kidnapper valpekullet, og alle de andre dalmatinervalpene i London, må Pongo og Perdy samle byens dyr og redde dem.