12 juledater
En ung kvinne gjenopplever den samme første daten om og om igjen til hun å ikke leve i fortiden. Hun går på en blind date for å komme seg over ekskjæresten. Daten hennes, kjekke Miles, kan være drømmemannen, men Kate ser ikke sjarmen hans. Hun blir sittende fast i en tidslomme der hun tvinges å gjenta den blinde daten til hun lærer om julens sanne ånd og ekte kjærlighet.