Vi sees til jul
I ekte juleånd vekker denne hysteriske komedien troen i oss alle. Jake er en egoistisk student, og tenker bare på én ting: å komme seg hjem til jul for å få Porschen som faren har lovet han. Rett før fristen våkner Jake i ørkenen uten penger, i nissedrakt. Desperat etter gaven sin strever han seg østover. Reisen blir en evig komedie når et fargerikt knippe fremmede ber "nissen" om hjelp.