13 Factors That Saved Apollo 13
Filmen «13 Factors That Saved Apollo 13» forteller den hjerteskjærende historien om NASAs dristige redningsaksjon. Til tross for oksygenlekkasjer og andre farer, kjemper astronautene og bakketeamet mot tiden for å sikre en trygg retur fra verdensrommet. Gjennom eksklusive intervjuer og imponerende bilder utforsker filmen de avgjørende faktorene som sikret mannskapets overlevelse mot alle odds.