Apollo Astronauts: Training NASA's Moon Men
I 1969 skrev Neil Armstrong historie på månen, men reisen hans begynte med NASAs strenge treningsprogram. Denne dokumentaren utforsker den intense fysiske, mentale og tekniske forberedelsen som gjorde vanlige piloter til månepionerer, og viser deres tapperhet og ferdigheter.