Absolutely Fabulous: The Movie
De oser fortsatt av glitteret og glamouren som gjorde dem til Londons elskede festløver. Edina Monsoon og Patsy Stone er mer fantastiske enn noen gang.
Eddy og Patsy er tilbake! De oser fortsatt glitter og glamour, mens de klubber rundt i London befinner de elskede festløvene seg i en mediestorm, når de får skylden for å drepe Kate Moss ved et uhell. Perfekt akkompagnert med et dusinvis kjendis-biroller, inkludert prestasjoner fra Jon Hamm, Kate Moss og mange flere.