Tre menn og en baby
Ta tre Hollywood-stjerner (Tom Selleck, Steve Guttenberg, Ted Danson), legg til en søt baby, og resultatet er denne styrtmorsomme komedien. Tre ungkarer får datingritualene ødelagt når en ny romkamerat med vogge, smokk og bleie dukker opp på dørstokken. Denne gledesbylten er ikke gledelig ... før farsinstinktet tar over. Tre menn og en baby er full av overraskelser og leverer pur glede for alle.