Buster Saves Christmas
Når julenissen skader ankelen sin på julaften, er det opp til Buster å redde julen. Men først må han rekke frem til julenissens verksted i tide til å hindre den rampete Bandit i å ødelegge alt. Blir det en perfekt høytid, eller blir dette den første mislykkede julen i julens historie?