Jul igjen
Rowena har skilte foreldre, så julaften blir ikke sånn som den alltid har vært, nå er den skikkelig kjedelig. Hun treffer på en julenisse i nabolaget og ønsker seg en helt ny julefeiring, og plutselig våkner hun opp til en ny julaften om og om igjen! I denne magiske julefilmen må Rowena lære å like den nye og moderne storfamilien sin sånn som den er for å bryte den gjentagende situasjonen hun befinner seg i. Og underveis i prosessen oppdager hun at det jula handler om er å hjelpe andre, ikke bare seg selv.