Eva & Adam
En historie om den første kjærligheten. Adam er ny i klassen, her møter han Eva og plutselig forandrer alt seg. Når paret deltar i en kysselek, er det vanskelig å holde tilbake følelsene – kanskje til og med umulig.
En historie om den første kjærligheten. Adam er ny i klassen, her møter han Eva og plutselig forandrer alt seg. Eva har nettopp lovet bestevenninnen Annika å ignorere gutter, siden de alle er så barnslige. Det er imidlertid ingenting så magisk som å bli forelsket. Når Eva og Adam deltar i en kysselek, er det vanskelig å holde tilbake følelsene, kanskje til og med umulig.