JFK - saken fortsetter
Distriktsadvokaten i New Orleans, Jim Garrison, prøver å etterforske drapet på president John F. Kennedy i Dallas i Texas i 1963. Det han finner ut leder ham til å tro at det er mer til historien enn det offentligheten blir fortalt.