Hidden Figures
Den utrolige og ukjente historien om Katherine Johnson (Taraji P. Henson), Dorothy Vaughan (Octavia Spencer) og Mary Jackson (Janelle Monae) – dyktige afroamerikanske kvinner som arbeidet i NASA, og som var hjernene bak en av historiens største operasjoner: utskytingen av astronaut John Glenn i bane rundt jorden. Denne fantastiske prestasjonen oppildnet verden og inspirerte generasjoner til å tenke stort.