I denne utrolige Maze Runner-avslutningen, leder Thomas Gladers-gruppen på deres siste oppdrag — de må bryte seg inn i den legendariske Siste By, som viser seg som den dødeligste labyrinten av dem alle!
I denne utrolige Maze Runner-avslutningen, leder Thomas Gladers-gruppen på deres siste oppdrag. For å redde vennene sine, må de bryte seg inn i den legendariske Siste By, en WCKD-styrt labyrint som kan vise seg å være den dødeligste labyrinten av dem alle! De som klarer seg gjennom i live vil få svar på spørsmålene Gladers har stilt siden de ankom labyrinten.