PORTRAITS DE VOYAGE : JAPON - Hojo Jutsu
Hojojutsu er en tradisjonell japansk kampsport som går ut på å binde en person med tau. Kinbaku er en japansk bondage-teknikk som en gang i tiden ble brukt av politiet, men som siden har fått et frekt formål som erotisk og sadomasochistisk lek.