PORTRAITS DE VOYAGE : LA RÉUNION - La marche sur le Feu
En tamil på øya Réunion inviterer oss til en seremoni der unge menn fra lokalsamfunnet går på glør for å demonstrere sinnets overlegenhet over kroppen.