Preppers UK Surviving Armageddon
UK Preppers går i dybden med prepping og det hemmelighetsfulle fellesskapet mellom britiske preppere og overlevelsesaktører.
UK Preppers går i dybden med prepping og det hemmelighetsfulle fellesskapet mellom britiske preppere og overlevelsesaktører. Dette underjordiske samfunnet blander seg blant allmennheten, har hverdagslige jobber, men bak lukkede dører forbereder de seg på en rekke mulige scenarier fra økonomisk kollaps, stigning i drivstoffpriser for å herske uten lov. Vi møter en unik gruppe britiske og europeiske preppere som har prøvd å gjøre hjemmene sine helt selvforsynte, og som har lagret mat og forsyninger i flere måneder.