Soul of a Nation Presents: Mi Gente: Groundbreakers and Changemakers
Søkelys på viktige figurer i det spanske og latin-amerikanske fellesskapet: musikkikonet Gloria Estefan, skuespilleren Diego Luna og den pensjonerte profesjonelle baseballspilleren David Ortiz.