Soul of a Nation Presents: Screen Queens Rising
Denne dokumentaren utforsker hvordan svarte kvinnelige skuespillere, en historisk sett oversett og undervurdert gruppe i Hollywood, har steget mot toppen i amerikansk kultur. Filmen viser hvordan Hollywoods svarte kvinnelige skuespillere har fått innflytelse, og de ikoniske øyeblikkene og rollene som banet vei for dagens skuespillere.