The Brunchers
Tom Burke og Natalie Dormer ("Game of Thrones","The Hunger Games – Mockingjay") spiller et par som prøver å takle brunsj-scenen i London. De finner ut at det er vanskeligere å få en sitteplass enn å bestemme seg for hva de skal spise.