Dusinet fullt 2
Tom Baker og kona Kate samler klanen til et minneverdig sommeravbrekk. Men drømmeferien utvikler seg til en vanvittig konkurranse mot den overpresterende og overivrige familien til Toms gamle rival Jimmy Murtaugh.