The Maze Runner - I dødens labyrint
I dette hektiske overlevelseseventyret, basert på den bestselgende boka, våkner Thomas (Dylan O'Brien) fanget i en enorm labyrint som hele tiden forandrer seg sammen med en gruppe gutter som ikke husker noe om verden utenfor. Med farlige hindringer rundt hvert hjørne må Thomas og de andre skynde seg for å pusle sammen spor slik at de oppdager sitt sanne formål... og finne en vei ut før det er for sent!