America's Greatest Animals
Elefant. Leopard. Løve. Neshorn. Afrikabøffel. De dominerer landet med sin intelligens, utstråling og tapperhet. I sannhet Afrikas gjeveste. Men nå legger Nat Geo WILD ut på en søken etter Amerikas «Fem største». Tolv kandidater med utrolige egenskaper er nominert, deriblant villrein, grizzlybjørn, hvithodehavørn, elg, ulv og wapitihjort. Hvem viser seg denne æren verdig?