Into the Canyon
Denne filmen viser oss det tidløst vakre landskapet på ett av Amerikas mest hellige steder og forteller en historie om fysisk anstrengelse som utfordrer selv det beste vennskap, når to kolleger drar ut for å krysse Grand Canyon til fots. Dette i håp om at den 1200 km lange turen vil hjelpe dem å forstå dette majestetiske landskapet og den kommersielle utviklingen som kan endre det for alltid.