Arendells julepeis: Papirklipp
Med håndlaget papirkunst fra Brittney Lee, Walt Disney Animation Studios anerkjente utviklingstegner på "Frost" og "Frost 2", skaper denne varme og innbydende peisscenen en munter julestemning. Stiliserte papirflammer kombineres med fantasifulle visuelle effekter (deriblant en anelse snø fra Elsa) og silhuettbilder av Anna, Elsa, Olaf, Kristoffer og Svein for å gjøre mer ut av julemoroa di.
Med håndlaget papirkunst i spesialdesign fra Walt Disney Animation Studios' anerkjente utviklingstegner Brittney Lee ("Frost", "Frost 2" og produksjonsdesigner for "En fortelling om Frost") gir Arendells julepeis: Papirklipp deg en munter julestemning. Med stiliserte papirfigurer som ild, kombinert med tradisjonelle visuelle effekter og et peistablå med silhuetter av "Frost"-favorittene Anna, Elsa, Olaf, Kristoffer og Svein er alt klart for en innbydende og varm julesamling, med en anelse snø fra Anna. Ild, lys og andre visuelle effekter fullfører bildet og bringer litt av julemagien direkte fra Arendell til stua di. Brittney ble inspirert av mimelekscenen i Frost 2.