Atlantis: En forsvunnet verden
Verdens mest kvalifiserte team med arkeologer og oppdagere blir ledet av historiker Milo Thatch om bord i ubåten Ulysses, og de drar ned i havets mystiske dyp. Målet er å finne det forsvunne riket Atlantis. Men ekspedisjonen tar en uventet vending da teamets oppdrag går fra å utforske Atlantis til å beskytte det. Lojaliteten endrer seg med havstrømmene, og Milo må finne ut hvem han kan stole på. Inneholder tobakkskildring.