En annerledes verden
Walt Disney Animation Studios sin originale og handlngsmettede eventyrfilm "En annerledes verden" introduserer en legendarisk utforskerfamilie som leter etter et uuforsket land fullt av skatter, sammen med et broket mannskap som inkluderer en rampete klatt, en hund med tre bein og en rekke glupske skapninger.