Barn i skogen
Barna vandrer i skogen og blir lurt av en heks inn i et hus med stygge dyr. Gutten blir tryllet om til en edderkopp – jenta blir reddet av dverger. Heksa flykter og alle barna får tilbake sin opprinnelige form. Dvergene skyter heksa som faller i en gryte og blir til stein.