Beautiful, FL
En tenåringsjente som er fast bestemt på å vinne en iskremkonkurranse med en smak inspirert av sin avdøde tantes puertoricanske godbiter, går til naboene sine på campingplassen for å få hjelp med vinneroppskriften.