Benji på eventyr
Benji, verdens mest populære hundeskuespiller, står overfor sin tøffeste utfordring i denne ekstraordinære filmen. Etter å ha falt i sjøen og blitt skylt i land i den robuste skogen i Nord-Amerika, blir Benji utilsiktet vergen til et foreldreløst kull med Cougar-unger. Sammen unngår de utallige farer fra menneske og dyr i en fantastisk eventyr for å nå sikkerhet. Benji på eventyr har fantastisk natur, en spennende historie, og en oppriktig helt du og din familie aldri vil glemme.